Cooler Adblocker Abiunity kannst du auch ohne Adblocker werbefrei nutzen ;) Einfach registrieren und mehr als 10 Bedankungen sammeln!
 
WernerH123
Schüler | Baden-Württemberg
22.03.2015 um 20:52 Uhr
Mir auch bitte, wär echt nett
0
#297126
 
Kasperho
Schüler | Baden-Württemberg
22.03.2015 um 20:59 Uhr
blablabla
0
#297128
 
möchtegernfleiß
Schüler | Baden-Württemberg
22.03.2015 um 21:49 Uhr
Zitat:
Original von xLinaxx
Danke, genau was ich gesucht hab smile hast du auch schon was zu HBH ? smile



“Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly.” – Robert F. Kennedy This quote could equally stem from Jeanette Walls’ true-life novel, “Half Broke Horses.” The true story is about Jeanette Wall’s protagonist grandmother, Lilly Casey Smith. Lily was a brave ranch girl who lives at the beginning of the 20th century and has to face many challenges. Those challenges include, being underestimated because of her gender, her sister’s suicide, modernization, money problems, and many other challenges. However she manages most of them due to her strong personality and her determination to never give up. Lily has taken risks in her life in order to pursue her individual American Dream, hence the quote fits perfectly to the tough woman.

ich habe es von einem amerikanischen freund korrekturlesen lassen, also sollte die einleitung keine fehler aufweisen
7
#297136
Cooler Adblocker Abiunity kannst du auch ohne Adblocker werbefrei nutzen ;) Einfach registrieren und mehr als 10 Bedankungen sammeln!
x
BBCodes